·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


           امـــــروز...

        بـــاران پاییـــزی

              تمام وقت و خستگی ناپذیر باریـــد

                                 رقیب خــوبـی بـــــود

                                         امـــا...

او هم کـــم آورد.





نظرات شما عزیزان:

lev
ساعت22:55---14 آذر 1391
دلم دوباره کمی هوای گفتن کرد و باز پیچک شعرم شراره بر تن کرد، هنوز فصل نگاهم نرفته بود انگار، دلم برای همیشه هوای رفتن کرد. ب.ش

ملودی
ساعت21:48---13 آذر 1391
سلام مرسی ازینکه به من سر زدی شما هم وبلاگ زیبایی داری موفق باشی

سپتا
ساعت16:55---12 آذر 1391
SALAM MER30 BABAT SHERHAYE ZIBAT

ژیلا
ساعت0:52---12 آذر 1391
هه !

دیوانگی‌های دلم را به دل نگیر !

دست خودش نیست ، طفلک باور کرده بود دروغ دوست داشتنت را … !


ژیلا
ساعت0:48---12 آذر 1391
می‌گویند دنیا دار مکافات است !

دنیا را بی خیال ، فعلا که دار و ندار ما تویی و ندیدنت مکافات …


دختر کویر
ساعت17:46---11 آذر 1391
من زنم!بی هیچ آلایشی ،بی هیچ آرایشی

او خواست که من زن باشم و به دوش بکشم بار تو را که مردی.

و به رویت نیاورم که از تو قوی ترم.

من زنم! من ناقص العقلم! با همین عقل ناقصم از چه ورطه هایی که نجاتت ندادم .

و تو....عقلت کاملتر از من بود.

من زنم!یاد گرفتم عاشق باشم و همیشه متهم به هرزگی شوم.

حال آنکه تو بی آنکه عاشقم باشی تظاهر کردی که با من خواهی ماند.

من زنم!کوه را حرکت می دهم بدون اینکه کلمه ای از خستگی و دلسردی به زبان آورم.

و تو همواره ناراضی و پر صدا سنگریزه ها را جا به جا می کنی.....چرا که تو نیرومندتری!

من زنم! وقت تولد نوزاد....تلخی بیداری شبانه بر بالین فرزند...سکوت و صبر در برابر خشم تو...مال من،

لذت های شبانه....خواب های شیرین...افتخار مردانگی.....مال تو.

عادلانه است . نه؟؟؟

آری من زنم.

او خواست که من زنم باشم

و همچنان به تو اعتماد خواهم کرد

عشق خواهم ورزید

به مردانگی ات خواهم بالید

با تمام وجود از تو دفاع خوهم کرد

و تو مرد بمان.

و من این راز را که مرد ترم ،به هیچ کس نخواهم گفت.


دختر کویر
ساعت17:34---11 آذر 1391
در زندگی زخم هایی هست كه مثل خوره روح آدم را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد. این دردها را نمی شود به کسی اظهار کرد چون عموما عادت دارند این درددهای باور نکردنی را جزو اتفاقات و پیش آمدهای نادر و عجیب بشمرند و اگر کسی بگوید یا بنویسد مردم بر سبیل عقاید جاری و عقاید خودشان سعی می کنند آنرا با لبخند شکاک و تمسخرامیز تلقی بکنند .صادق هدایت



مرتضی یوسفی
ساعت16:42---11 آذر 1391
سلام سپاس گذارم که منو لینک کردی من شما را با این نام لینک کردم ·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙· باافتخار لینک شدید دوست عزیز همین حالا متونید ببینید مرسی...

مرتضی یوسفی
ساعت10:59---11 آذر 1391
به وبم هم یکبار سر بزنی و نظر بدهی منتظرم...

مرتضی یوسفی
ساعت10:59---11 آذر 1391
سلام خدمت مدیر وب نسترن عزیز : وب خوبی داری ای کاش منو توش لینک کنی اگه خواستی لینک کنی به نام مرجع دانلود رایگان | نرم افزار | فلم | مستند | میوزیک | سریال | عـکس لینک کن بعدآ بهم خبر بده تا تورا به هر نامی که خواستی لینکت کنم تا بازدید هردوی مون زیاد بشه ...

پرنسس
ساعت0:24---11 آذر 1391
ایـن تـــــو نــیــسـتـــے کــﮧ مـَـرا از یـــاد بـُـرده ای ایـن مَـــنـــم کــه

بــه یــادَم اِجــازه نِــمــے دَهـَـم حـَـتـــے از نـَـزدیــکـــے

ذِهـــنِ تــو عـُــبـــور کُـــنَـــد ....

صُــحــبـَـت از فــَــرامـــوشــے نــیــســـت .... صُــحــبـَـت از

لـــیــــاقــَـت اســـت !!!
خیلی دوسش دارم...قشنگه


پرنسس
ساعت23:58---10 آذر 1391
ای همیشگی ترین ، آه ای دورترین

سوختن کار من است ، نگرانم منشین

راست می گفتی تو ، دیگر کنون دیر است

دوستی و دوری ، آخرین تقدیر است

راست می گفتی تو ، باید از عشق برید

از چنین پایانی به سر آغاز رسید

شکستی و شکستم ، گسستی و گسستم

چه بودی و چه بودم ، چه هستی و هستم

تو رها از من باش ،‌ ای برایم همه کس

زیر آوار قفس ، مانده ام من ز نفس

تو و خورشید بلند ، من و شب های قفس

بعد از این با خود باش ، یاد تو ما را بس


lev
ساعت22:06---10 آذر 1391
mikhaaay kopishooon koni??

ye hal bahali dare vaghti kac mikhadoo nemitone kopi kone!


بنده خاكي
ساعت21:51---10 آذر 1391
ما مخلص رفيقي مثل شما هستيم...مرسي عزيزم...
وب تو كه خيلي قشنگ تره....


بنده خاكي
ساعت21:49---10 آذر 1391
دو رکعتــ گـ ـ ــریه برایـــِ خـــاطـره هـــایمـ
یکــ قنـــوتــ ســکوتــ برایــِ یـــادتــ
دو سجــــده بی قـــراری برایــِ عشـ ـ ـقِ بربــــاد رفتــه
یکــــ تشـهد برایــِ مــ ــرگــِ دلـ ـ ـ ـ م. . .


lev
ساعت21:23---10 آذر 1391
گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد !
بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد
ولی ما هنوز صادق ترینیم


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت21:10---10 آذر 1391
متنارو از کجا میاری بلگرفته...خدایی قشنگن پاسخ: مرسی عزیزم نظر لطفته... این متن کار خودمه...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 10 آذر 1391برچسب:باران, رقیب, ] [ 17:21 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 669
بازدید کل : 183487
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ